فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه گفت: باید از خاطرات، مبارزات و مجاهدات شهدا الگو گرفته و این الگو را بهترین منشور فرهنگی در کشور بدانیم.

در راستای ترویج فرهنگ مقدس ایثار و شهادت و پاسداشت مقام معنوی آلاله‌های سرخ و همزمان با ایام هفته دفاع مقدس یادواره هشت شهید والامقام پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) تربت حیدریه با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه و رهروان شهدا با اجرای برنامه‌های خاص در محل حسینیه رضایی این شهرستان برگزار شد.

مجاهدت شهدا بهترین الگو و منشور فرهنگی است

 

در این یادواره که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه برگزار شد، سرهنگ گرایلی فرمانده سپاه ناحیه بسیج مقاومت تربت حیدریه به بیان پاسداشت شهید و شهادت پرداخت و  خون شهدا را ضامن بقای انقلاب و افشای  چهره نفاق برشمرد و افزود: ما  جاماندگان از کاروان شهدا باید از خاطرات، مبارزات و مجاهدات شهدا الگو گرفته و این الگو را بهترین منشور فرهنگی در کشور بدانیم.
وی شهیدان را نقش آفرینان صحنه‌های نبرد کربلای ایران و سبقت گیرندگان در تبعیت از ولایت و منتظران واقعی در تشرف به پیشگاه حضرت دوست و «عند ربهم یرزقون» دانست و تصریح کرد: اگر قرار است انقلاب بیمه شود باید به تعلیم و تربیت اهمیت داده شده و شهدا را سر مشق خویش بدانیم.
لازم به ذکر است پایان بخش این یادواره ذکر مصیبت توسط حاج عباس نجاتی ذاکر اهل بیت و جانباز هفتاد درصد و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار , یادواره ها , ,